בקורס זה נלמד מיומנויות של כתיבה אקדמית תוך התנסות חווייתית באספקטים שונים שלה.
בסיום הקורס תוגש עבודת גמר שתהייה ערוכה בפורמט של מאמר אקדמי, ומבוססת על מקרה קליני מעבודת השדה.
הלמידה כוללת שלושה היבטים:
היבט אורייני – פיתוח השפה האקדמית ויכולת הכתיבה.
היבט מקצועי – טיפולי – תיאור התהליך הטיפולי ואינטגרציה בין החלק התיאורטי למקרה הטיפולי.
היבט יצירתי/מחקרי – תרומה להתפתחות התחום של טיפול באמנות.
בקורס זה נתוודע לשלביה השונים של הכתיבה האקדמית: החל מבחירת נושא ועד כתיבה ועריכה אקדמית.
הקורס יקנה כלים ויציע התנסות בכתיבת טקסטים מסוגים שונים ( תיאור תהליך טיפולי, ניתוח יצירות אמנות).
במהלך הסמסטר יתקיימו מפגשים אישיים עם הסטודנטיות לליווי בשאלות הייחודיות של המחקר האישי.
בסיום הקורס תוגש עבודת גמר שתהייה ערוכה בפורמט של מאמר אקדמי, ומבוססת על מקרה קליני מעבודת השדה.
הלמידה כוללת שלושה היבטים:
היבט אורייני – פיתוח השפה האקדמית ויכולת הכתיבה.
היבט מקצועי – טיפולי – תיאור התהליך הטיפולי ואינטגרציה בין החלק התיאורטי למקרה הטיפולי.
היבט יצירתי/מחקרי – תרומה להתפתחות התחום של טיפול באמנות.
בקורס זה נתוודע לשלביה השונים של הכתיבה האקדמית: החל מבחירת נושא ועד כתיבה ועריכה אקדמית.
הקורס יקנה כלים ויציע התנסות בכתיבת טקסטים מסוגים שונים ( תיאור תהליך טיפולי, ניתוח יצירות אמנות).
במהלך הסמסטר יתקיימו מפגשים אישיים עם הסטודנטיות לליווי בשאלות הייחודיות של המחקר האישי.
- Teacher: תמר רבגד
שנה: תשפו