אפשרויות גישה ושיוך לתפקיד בקורס

קורס סמינריוני המתמקד בפיתוח כשירויות חשיבה מסדר גבוה בהקשרים חינוכיים ובהשפעתם על תהליכי הוראה ולמידה. במהלך המפגשים נתנסה במגוון משימות המפעילות מיומנויות קוגניטיביות. בעקבות ההתנסויות, נערוך ברור מעמיק לגבי הקשר שבין תהליכי למידה שמייצרים הבנה ומשמעות לבין תהליכי חשיבה מיטביים. לבסוף, נגבש פרקטיקות הוראה המכוונות לפיתוח מיומנויות ונבחן את השפעתם של שילוב החשיבה על תרבות הלמידה בכיתה. העבודה הסמינריונית תיהיה עיונית ותוגש בתום הקורס, אולם תבנה בהדרגה במהלך הלמידה בשני הסמסטרים. במהלך הלמידה בקורס, הסטודנטים/יות יתעדו את התנסותם במגוון משימות קטנות, כך יצטבר תיעוד של דפוסי ההתמודדות שלהם עם משימות בהקשר לטיפוח חשיבה לאורך זמן. תיעוד זה יסייע בכתיבת פרק הדיון בעבודה המסכמת, שיתבסס לא רק על תובנות מתוך ניתוח המקורות מן הספרות, אלא גם על ניסיון אישי, ביחס הפדגוגיה של פיתוח חשיבה.
שנה: תשפו
אורחים אינם יכולים לגשת לקורס זה, יש לבצע הזדהות במערכת לשם צפיה בעמוד זה.